Personal PR oferuje bezpłatne konsultacje w związku z koronawirusem
Gdańska agencja Personal PR poinformowała o uruchomieniu bezpłatnych konsultacji telefonicznych dla firm, które obawiają się konsekwencji wizerunkowych w związku z trudnościami wywołanymi epidemią koronawirusa.
Proto.pl
Jak podaje agencja, podjęte działania mają związek z uchwaleniem przez rząd specustawy ws. walki z koronawirusem oraz wynikami analiz ekonomicznych zapowiadających nieuchronne konsekwencje biznesowe dla polskich przedsiębiorstw.
http://www.proto.pl/aktualnosci/personal-pr-oferuje-bezplatne-konsultacje-w-zwiazku-z-koronawirusem
Personal PR wyjaśnia, że doniesienia medialne związane z rozprzestrzenianiem się koronawirusa powodują „narastające napięcie wśród firm, których proces produkcyjny jest zależny lub współzależny od dostaw z Chin”. Okazuje się, że przedsiębiorstwa z różnych branż zmagają się z wydłużonym czasem dostaw, co z kolei powoduje coraz bardziej nerwowe reakcje klientów.
„Kilka współpracujących z nami firm nie jest w stanie realizować zaplanowanej sprzedaży z powodu przerwania łańcucha dostaw części i komponentów. Wyzwanie jest powszechnie znane, jednak jak widzimy, klienci tych firm bardzo emocjonalnie reagują na tę sytuację. Fala hejtu wylewa się w korespondencji na dostawców B2C, a w branży B2B nie wszystkie firmy wiedzą, jak komunikacyjnie łagodzić sytuację, aby uchronić swój wizerunek, a przede wszystkim zabezpieczyć dobre relacje z klientami i partnerami. Zrozumienie partnerów biznesowych dla sytuacji zatem jest, jak widać, teoretyczne” – wyjaśnia Karolina Janik, CEO Personal PR.
Szefowa agencji tłumaczy, że agencja chce dać firmom, które dotknęły kłopoty, wskazówki dotyczące przygotowania maili, oświadczeń czy rozmów z partnerami i klientami. Podkreśla, że ważne w takiej sytuacji jest odpowiednie informowanie i reagowanie. „Chętnie doradzimy firmom, które chciałyby dowiedzieć się lub potwierdzić, czy obrany kierunek komunikacji w tym temacie, nie wpłynie negatywnie na markę” – mówi. I dodaje: „Mam przy tym nadzieję, że nasza propozycja nie zostanie przez nikogo źle zrozumiana. Zdecydowaliśmy się dać znać na rynku, że w razie potrzeby »jesteśmy«”. Podkreśla, że celem agencji nie jest pozyskanie w ten sposób nowych klientów, a porady udzielane telefonicznie będą zupełnie bezpłatne.
Przez adres mailowy alert@personal-pr.pl można się skontaktować z agencją, aby umówić rozmowę telefoniczną. Konsultacje będą prowadzone tak długo, jak będzie wymagała tego sytuacja. (mb)