Jak żyją bogaci. Rynek dóbr luksusowych 2019 (opinia PPR)
- Dla klienta liczy się teraz bardziej niż kiedykolwiek wcześniej indywidualne podejście do jego potrzeb. Co ciekawe, klienci szukają coraz częściej produktów, które są powiązane z lokalną spuścizną miejsca, z którym mają relacje - to stosunkowo nowa, ale rosnąca tendencja. Zależności te zauważa się na całym świecie w wybranych segmentach dóbr luksusowych - mówi Karolina Janik, CEO w firmie Personal PR.
Czytaj więcej na:
https://deluxe.trojmiasto.pl/Jak-zyja-bogaci-Rynek-dobr-luksusowych-2019-n140777.html#tri
- Rosnący popyt na dobra luksusowe w poprzednich latach oraz coraz mocniejsza siła nabywcza naszego społeczeństwa to zapowiedź kolejnych niezłych, jak uważam, lat dla marek luksusowych. Można spodziewać się, że co najmniej do 2025 r. wzrosty są w tym sektorze pewne, choć - jak słyszy się na rynkach światowych - podejście do segmentu musi dynamicznie ulec zmianie, aby sprzedaż utrzymana była na rosnącym poziomie. Jest to oczywiście uogólnienie, gdyż sektor dóbr luksusowych to ogrom różnego typu produktów i usług, gdzie każda z nich ma swoją charakterystykę i szansę na rozwój. Jedno jest pewne: siła nabywcza na dobra luksusowe jest - coraz więcej osób może pozwolić sobie nie tylko na to, czego potrzebuje, ale na to, czego chce. Luksusowe marki otwierają w Polsce swoje sklepy i salony, rodzimy rynek handlu dziełami sztuki ma się bardzo dobrze, powstają restauracje z ofertą dla wybranych, prywatny ruch lotniczy rozwija się, powstają polskie marki kierowane do klienta z zasobnym portfelem - podsumowuje Karolina Janik.