Stovit wybiera Personal PR
Stovit – jeden z wiodących na rynku polskim producentów dżemów, konfitur, marmolad i powideł, zaprosił do współpracy w zakresie obsługi działań w mediach społecznoścowych największą agencję PR na Pomorzu – Personal PR.
Agencja odpowiada za budowanie treści oraz obsługę reklamową profilu marki na Facebooku oraz wsparcie koncepcyjne w online i offline, m. in. z ambasadorami marki.
– Nasz zespół ma wieloletnie doświadczenie w działaniach dla rynku FMCG, zarówno jeżeli chodzi o media społecznościowe, jak też budowanie marki na rynku B2C i współpracę z influencerami. W działaniach wykorzystujemy mini eventy i akcje niestandardowe, a wspomnianymi kanałami wspieramy sprzedaż i relacje marek z dystrybutorami – mówi Daria Maczukin, Senior Account Manager, Personal PR, opiekun klienta.
STOVIT GROUP w swojej ofercie posiada dżemy niskosłodzone, konfitury, marmolady smakowe, powidła, zaprawy kompotowe, jabłka prażone, musy z jabłek oraz dodatki do mięs i serów. Produkty dystrybuowane są pod wieloma rozpoznawalnymi markami, jak chociażby: “Konfitura Babuni”, dżemy "Premium", dodatki do mięs i serów "Premium" czy "Fruta".
Wśród Klientów Personal PR są m. in.: FRoSTA, Stadion Energa Gdańsk, Park Handlowy Matarnia, ABAX, Lubiana, Euro Styl, Volkswagen Bank, Miasto Gdańsk, Berendsen, Grupa GPEC, Grupa LOTOS, INVICTA, czy LOVI. Agencja jest organizatorem konferencji Social Media Convent, poświęconej tematyce komunikacji firm i marek w social media, trendom, dobrym praktykom, najnowszym rozwiązaniom i prognozom dla branży, która odbywa się co roku w kwietniu w Gdańsku.