ABAX z Personal PR
ABAX, lider w zakresie usług telematycznych na siedmiu rynkach świata, podpisał umowę na działania komunikacyjne z Personal PR – największą agencją PR na Pomorzu. Agencja we współpracy z centralą w Norwegii zaplanuje oraz poprowadzi PR i marketing dla marki na polskim rynku.
Firma ABAX jest najszybciej rozwijającą się firmą telematyczną w Europie, która dostarcza rozwiązania SaaS (oprogramowanie jako usługa) dla komercyjnych i prywatnych pojazdów. Od grudnia ubiegłego roku buduje struktury sprzedażowe na ósmym rynku - w Polsce. Do tej pory ABAX oferował swoje usługi w: Norwegii, Szwecji, Danii, Finlandii, Holandii, Wielkiej Brytanii oraz Chinach. Siedziba ABAX Poland jest w Gdyni.
– Polska to pierwszy rynek Europy Środkowo-Wschodniej dla ABAX, dlatego tak ważne jest dla nas skuteczne zbudowanie świadomości marki i jej rozwiązań wśród przedsiębiorców – mówi James Daniel, CEO ABAX Poland. – Sukcesy na pozostałych rynkach pokazują, że automatyczna ewidencja przejazdów to ułatwienie dla firm i pracowników, a także realne wsparcie w wywiązywaniu się z obowiązków wobec urzędów skarbowych.
Personal PR dołącza do grona agencji PR, które na innych rynkach, komunikują o działaniach marki.
– Podczas wyboru agencji PR pod uwagę braliśmy doświadczenie zespołu w komunikacji B2B, dotychczasowe sukcesy agencji, sprawdzaliśmy rozumienie mechaniki działania komunikacji marketingowej. Personal PR błyskotliwie wyczuwa nasze potrzeby i ma duże doświadczenie we współpracy z firmami zagranicznymi. Zespół agencji zaproponował nam ciekawe rozwiązania, które już wspólnie realizujemy – dodaje Kenneth Hansen, Marketing & Communication Manager, ABAX.
Agencja Personal PR będzie odpowiadać za stworzenie strategii komunikacji marki ABAX na polskim rynku, jak również jej realizację. W zakresie obowiązków agencji są m. in.: relacje z mediami, opieka nad mediami społecznościowym oraz działania marketingowe wspierające proces sprzedażowy ABAX w Polsce i employer branding.
– Na przestrzeni lat wypracowałyśmy (w naszym zespole są same kobiety ☺) unikalną strukturę współpracy z Klientem, co przekłada się na bardzo wysoką efektywność projektów i realne wspieranie celów biznesowych naszych partnerów – mówi Karolina Janik, CEO Personal PR – Jesteśmy dumne, że nasze doświadczenie we współpracy z klientami zagranicznymi oraz zaproponowane rozwiązania spotkały się z zainteresowaniem przedstawicieli ABAX.
Za projekt po stronie agencji odpowiada Izabela Judycka.